Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillroom Pizzeria Oase Groningen. Meer weten? Ontdek meer
Johanna
20 jun 2026 om 17:15
het was goed heet en lekker
Andy
7 jun 2026 om 19:22
Pizza's zijn altijd prima, de spareribs zijn echt niet lekker in vergelijking met de spareribs van de eerste eigenaar van Oase.
William
26 mei 2026 om 9:16
Kip shoarma is te zout
Ttel
16 mei 2026 om 21:04
super lekker goed warm echt een topper
R
11 mei 2026 om 9:07
Heerlijke pizza. Op tijd bezorgd. Goed warm. Top
Ttel
4 mei 2026 om 19:28
heel lekker ik heb genoten ga het vaker bestellen
T
3 mei 2026 om 19:33
Top kwaliteit!
Paul
10 apr 2026 om 7:11
Snel geleverd. Heerlijk van smaak, goed gevuld en heet geleverd
Patricia
12 mrt 2026 om 21:27
Altijd lekker!
Mieke
2 mrt 2026 om 22:33
Prima, goed verpakt en warm, lekker van smaak
R
15 feb 2026 om 20:31
top pizza. goed warm en lekker